Pravni pogoji

Pravni pogoji

PODATKI O PODJETJU

Naziv: Društvo za varovanje okolja - Rec, socialno podjetje
Naslov: Slovenska ulica 34, 9000 Murska Sobota
Status: Pravna oseba
DDV ID: 94282544
Matična številka: 4062507000
Šifra glavne dejavnosti: S94.999 Dejavnost drugje nerazvrščenih članskih organizacij
Vpis: 26. 2. 2014 pri Upravni enoti Murska Sobota
IBAN: SI56 1010 0005 6072 882 pri banki Intesa Sanpaolo d.d.

PRODAJNI ARTIKLI

Artikli v tej spletni ponudbi so rabljeni artikli, razen če je izrecno napisano drugače. Nekatere artikle v tej spletni trgovini lahko kupite samo neposredno v naši trgovini na Panonski ulici 26 v Beltincih - zaradi njihovih dimenzij ali značilnosti, ki jih dostavna služba GLS ne dostavlja. Na artikle, ki jih je možno kupiti samo v naši trgovini v Beltincih, vas opozori sistem spletne trgovine, ko se nahajate v košarici in sicer v koraku "Način dostave".

CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

Cene ne vsebujejo DDV, saj ponudnik ni zavezanec za DDV po 1. odstavku 94. člena ZDDV-1, razen če je izrecno napisano drugače. Vse cene so v EUR. Cene veljajo od 1. 1. 2017 naprej.

CENIK

Splošni cenik za artikle ne obstaja. Vsak artikel ima svojo ceno, ki jo določi njegov lastnik. Tej ceni je dodana še provizija komisionarja.

PONUDBA ARTIKLOV IN ODVEZA ODGOVORNOSTI

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci portalov. Ponudnik si privzema pravico, da zavrne tista mnenja, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

OBDELAVA NAROČILA

Z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil bomo pričeli takoj po prejemu naročila in sicer: naročila prejeta do 12.00, bodo poslana naročniku istega dne, naročila prejeta po 12.00, pa takoj naslednjega dne. Pri izbiri plačilne opcije plačilo po predračunu bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle takoj po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom od 9.00 do 17.00 preverjali prilive na transakcijski račun.

NAČINI PLAČILA

 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

 - z nakazilom na transakcijski račun ponudnika (po ponudbi/predračunu); velja cena končnega predračuna, ki ga kupec prejme po elektronski pošti

 - s plačilom odkupnine ob dostavi (velja cena odkupnine) – kupec ob prevzemu plača vrednost odkupnine, ki je sorazmerna vrednosti ponudnikovega predračuna in vsebuje vrednost naročenega blaga ter stroške pošiljanja po veljavnem ceniku GLS, d.o.o.

 Plačilo na poslovni račun našega podjetja je možno samo vnaprej kot predplačilo.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo oz. kontakt, kamor se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišce v Murski Soboti. Posebej ne priznavamo nobenega od izvajalcev IRPS kot pristojnega za reševanje morebitnega potrošniškega spora.

Povezava do SRPS: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

DOSTAVA, PREVZEM NAROČILA

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Osebni prevzem v poslovni enoti - trgovini na Panonski ulici 26 v Beltincih. Kupec se bo po dogovoru s ponudnikom preko elektronske pošte ali telefonu dogovoril o možnem času prevzema naročenega blaga.

CENIK DOSTAVE

Naročene artikle preko spletne trgovine dostavi GLS (General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o., Ljubljana).

GLS cenik pošiljanja paketov iz Posljipaket.si znotraj Slovenije

Cena dostave za Slovenijo vključuje tudi storitev vračila odkupnine (za plačila po povzetju) na pošiljateljev TRR. Cena za paket je odvisna od velikosti paketa. Velikost paketa izračunate tako, da seštejete najdaljšo in najkrajšo stranico paketa.

Velikost Vsota najdaljše in najkrajše stranice do: Cena za Slovenijo:
XS do 35,00 cm 4,49 EUR
S do 50,00 cm 5,39 EUR
M do 65,00 cm 7,99 EUR
L do 80,00 cm 8,49 EUR
XL največja možna velikost* 9,99 EUR

Cena pošiljanja velja za en paket in vključuje dodatek za gorivo in DDV.

Paket lahko tehta do 40 kg. Za pošiljanje manjših artiklov velja cena za velikost XS.

*največja dolžina: 2 m, največja višina: 60 cm, največja širina: 80 cm

GLS Pošljipaket cene za Slovenijo vključujejo:

  • oddaja paketa GLS kurirju na domačem naslovu ali v GLS Paketni trgovini ali na GLS Paketomatu
  • zanesljiv transport paketa s sledenjem v realnem času in z vključenim zavarovanjem
  • dostava paketa po želji prejemnika (dostava na izbrani dan, na drugi naslov, v GLS Paketno trgovino, v GLS Paketomat ...)
  • plačilo prejemnika po povzetju z gotovino ali kartico z vračilom odkupnine na pošiljateljev TRR.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠTNIH POŠILJK

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS-u. To storite tako, da sporočite GLS-u o vaši reklamaciji. Paket morate oddati v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z GLS bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Spremljanje naročila in hranjenje vseh vaših naročil/pogodb po oddaji vašega naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli obvestilo o prejemu in statusu vašega naročila. V tem sporočilu se nahaja tudi povezava za spremljanje statusa izvajanja vašega naročila v spletni trgovini www.drustvo-rec.si. Hkrati pa preko te povezave dostopate tudi do seznama vaših shranjenih prejšnjih naročil/pogodb.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik ima pravico, da odstopi od pogodbe, če v roku 14 dni od prevzema blaga podjetje pisno obvesti o odstopu od pogodbe. Blago morate vrniti nepoškodovano in z računom.Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. V kolikor je odstop od pogodbe na podlagi pisnega sporočila, mora potrošnik vrniti blago podjetju v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina). Izdelek mora vrniti neuporabljen in nepoškodovan, z etiketami in računom. Najkasneje v 14 dneh po prejetju pisnega sporočila o odstopu se podjetje zavezuje plačano kupnino vrniti.
 
Obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (za ogled kliknite na obrazec)

STVARNA NAPAKA

Stvarna napaka je kadar:

- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku. Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri:

- odpravo napake

- vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako

- zamenjavo blaga

- vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju stvarne napake mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

POSTOPEK NAKUPA

1. Potrditev in oddaja naročila
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V sporočilu je naveden povzetek naročila in vse potrebne informacije za kupca o postopku nadaljnjega poteka nakupa. Sporočilo velja kot informativni predračun.

2. Naročilo potrjeno
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je nepreklicno sklenjena v trenutku oddaje naročila kupca.

3. Predračun in plačilo
Ponudnik na tej stopnji izda dokončni predračun. V primeru, da je kupec izbral plačilo preko transakcijskega računa (TRR), bo ponudnik počakal z nadaljnjim posredovanjem blaga, dokler ne prejme bančnega potrdila o plačilu izdanega predračuna. V drugih primerih velja plačilo naročila ob prevzemu.

4. Prevzem oz. dostava blaga
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, dostavi ali odpošlje blago in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca. Za vračilo ali menjavo blaga veljajo v nadaljevanju navedeni pogoji.

IZPOLNJEVANJE NAROČILA

• Po izbiri artikla v spletni trgovini ga s klikom na ikono »Dodaj v košarico« dodate v košarico. V košarici je pregled količine in cene artiklov, ki ste jih izbrali. V tem koraku nakupovanja lahko nadaljujete nakupovanje v naši spletni trgovini s klikom na ikono »nadaljuj nakupovanje«, ali nadaljujete na zaključek nakupa s klikom na ikono »Končaj«. V tem koraku nakupovanja se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja v naši spletni trgovini.
• Po kliku na ikono »Končaj« se morate prijaviti v našo spletno trgovino z vašo e-pošto in geslom s klikom na ikono »Prijavi me«. Če se še niste registrirali, izbere ikono »Nimaš računa? Ustvari ga tukaj!« V postopku registracije izpolnite e-obrazec, v katerega vpišete vaše ime in priimek, e-mail in dvakrat vpišete geslo. Če ste podjetje, obkljukate možnost »Podjetje«. Registracijo potrdite s klikom na ikono »Registriraj me«.
• Po prijavi oziroma registraciji v spletno trgovino, ste v 1. koraku zaključevanja nakupa, v katerem lahko preverite vaše izpisane podatke, ki ste jih vnesli ob vaši registraciji v spletno trgovino. V 2. korak zaključevanja nakupa se pomaknete s klikom na ikono »Naprej«.
•V 2. koraku zaključevanja nakupa preverite izpisane podatke o naslovu dostave. Po kliku na ikono »Naprej« se pomaknete v 3. korak zaključevanja nakupa »Načini plačila«. Izbirate lahko med plačili preko PayPala, plačilom po predračunu in plačilom po povzetju (stroškom dostave po povzetju je poleg stroška dostave vključen še strošek odkupnine=0,70 EUR na paket).
• V 4. koraku zaključevanja nakupa izbere med načinom dostave GLS-a. Izbirate lahko med dostavo na dom (s plačilom preko PayPala ali po predračunu) in med dostavo na dom z odkupnino (plačate dostavni službi GLS, stroškom dostave je dodanih 0,70 EUR za način dostave z odkupnino). Po izbiri za enega izmed načinov dostave se pomaknete v zadnji korak zaključevanja nakupa s klikom na ikono »Naprej«.
• V zadnjem koraku zaključevanja nakupa je pregled (predogled) naročila. V tem koraku pregledate podatke o vašem naslovu, o naslovu dostave in o vsebini košarice (količina artiklov in zneski izbranih artiklov). S klikom na ikono »Oddaj naročilo z obveznostjo plačila« je nakup zaključen in vsebine košarice in podatkov po kliku na to ikono več ne morete spreminjati.
• V katerem koli koraku se lahko vrnete na prejšnji korak zaključevanja nakupa s klikom na ikono »Nazaj« in popravite morebiti napačno vpisane podatke.
• DDV v skladu z 94. členom ZDDV-1 ni obračunan (nismo zavezanci za DDV).

Priloge

  • Obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe.pdf 211 KB